logo

Perła Jakości dla LOTOS Asfalt

To już trzecie wyróżnienie dla spółki LOTOS Asfalt w konkursie Najwyższa Jakość Quality International. Podczas tegorocznej edycji firma otrzymała tytuł Laureata oraz Złote Godło w kategorii QI Order – Zarządzanie Najwyższej Jakości. Kapituła Programu doceniła funkcjonujący w LOTOS Asfalt Zintegrowany System Zarządzania, zrównoważoną wizję rozwoju firmy oraz dbałość o ochronę środowiska. Dodatkowo przyznano spółce nagrodę specjalną Perła QI.

Zintegrowany System Zarządzania LOTOS Asfalt zapewnia najwyższe standardy zarządzania jakością produkcji. Jego głównym zadaniem jest dostarczanie produktów spełniających wymagania klientów, przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego i trosce o bezpieczeństwo kontrahentów oraz pracowników. Realizacja celów odbywa się poprzez zastosowanie najnowszych technologii, przestrzeganie restrykcyjnych norm prawnych, optymalizację produkcji, budowanie długofalowej współpracy z partnerami biznesowymi i stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.

Tegoroczna nagroda to nie jedyne wyróżnienie spółki w tym konkursie. LOTOS Asfalt już dwukrotnie stawała na podium w kategorii produkt. W 2012 roku doceniono asfalty modyfikowane MODBIT, a w 2015 roku asfalt drogowy WMA.

Złote Godło Quality International jest nagrodą przyznawaną podmiotom gospodarczym reprezentującym najwyższe standardy jakości produktów, usług i systemów zarządzania. Laureaci konkursu mogą pochwalić się zdobyciem certyfikatu jakości o międzynarodowym znaczeniu. Wyróżnienia przyznawane są w trzech kategoriach: produkt, usługa oraz system zarządzania.

Organizatorem plebiscytu jest redakcja Forum Biznesu. Programowi Quality International patronują: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.